Abi ja info

';

Ostmine ja valimine

Otsi:
Soovides leida kindlat toodet, sisesta päringuaknasse märksõna ja vajuta “Otsi” Otsingusõna võib sisaldada tähti ja numbreid, kuid peaks olema siiski pikem, kui kolm märki.

Sirvi ning sorteeri:
Sirvida saad erinevate toodete ja tootegruppide ning tootjate kaupa.

Tutvu tootega:
Leia sobiv toode ja klõpsa sellel. Vaata tehnilisi andmeid, erinevaid värve,erinevaid suuruseid ning pilte.

Lisa ostukorvi:
Kui leidsid sobiva toote, vali “Lisa” või vajuta pluss märgile. Võid jätkata toodete valimist ostukorvi või vormista ost.

';

Ostu vormistamine

Ostukorv:
Vaata üle oma ostukorv, kas kõik soovitud tooted ja kogused on õiged. Võid alustada tellimuse vormistamist või suunduda tagasi tooteid sirvima. Vali tegevus vastavat nuppu vajutades.

Vali makseviis:
Silja Spordi e-poest on võimalik osta kohe.

Vali tarneaadress:
Vali, kas arvet soovitakse firmale või eraisikule. Täida kohustuslikud väljad. Lisainfosse võib kirjutada näiteks: paki võtab vastu keegi teine, õues on kuri koer jms. Kindlasti loe läbi e-poe üldtingimused ja märgi loetuks.

Tellimuse kinnitamine:
Vaata tähelepanelikult üle kogu oma ostutellimus. Veendunud andmete õigsuses, kinnita tellimus. Valides makseviisiks internetipanga, avaneb valitud panga lehekülg, kus saab pärast kasutajatunnuse ja parooli sisestamist sooritada makse. Kindlasti pärast makse sooritamist vajuta nuppu- „tagasi kaupmehe juurde”.

';

Tellimuse käsitlemine ja kohaletoimetamine

Tellimuse käsitlemine:
Pärast ostukorvi kinnitamist, maksmist või järelmaksu tellimust, tuleb teade, et tellimus on õnnestunud ning on võimalik välja printida tellimuse kinnitus. Tellimuse numbriga saad küsida oma ostu kohta infot.

Kohaletoimetamine:
Kaupade toimetamine Sinuni toimub koostööpartneri kaubabussiga, vastavalt valitud tarneviisile. Võimalik on ka ise Silja Sport esindusse oma kaubale järgi minna. Kauba tarnimine toimub ainult Eesti piires.

Kauba tagastamine

Juhul, kui Sinu poolt tellitud toode on defektiga või on transpordi käigus vigastada saanud, siis esimesel võimalusel pöörduda Silja Spordi esinduse poole. Kaup peab olema originaalpakendis ja kaasas kindlasti ostuarve. Ostuarve on üldjuhul kaubaga kaasas, kui oled arve kaotanud, on võimalik see uuesti väljastada Silja Spordi esindusest.

';

Informatsiooni oma tellimuse kohta saad telefonilt 78 21916.

Liitu uudiskirjaga